Det är bara att tuta o kööör!

Har precis kommit hem från ett sköööönt
träningspass med Hanse. Blev ett ben o
mag pass åter igen denna vecka, och vi
körde sten hårt. Även magen fick sej en
riktig omgång! Har hunnit köra 5 gym pass
denna vecka, och det måste vara rekord för
min del tror jag nog. Det vårdar gott för
framtiden =) Gött att man har två tränings
bejbs att gå dit med, för att träna ensam är
inte alls lika skoj, och man presterar inte
alls på samma sätt.

När vi kom ut idag från träningen så hade
en lapp lisa vart framme och gett mej en
bot på 350 kr. Först fatta jag ingenting då
ja inte ställt mej på en handikapp plats
men sen så visa det sej att dom där
klistermärket man har på bilen bara räcker
i ett halvår, och mitt gick ut i nov 2008, och
det hade ja ingen aning om. Men snäll som
dom är på Nautilus så fixade dom till det, och jag slapp pröjsa, så det va gulligt av dom. Så skönt att man fått in rytmen och bara går till gymet oavsett vad man känner och mår. Så va jag inte förut. Jag älskar känslan efteråt när kroppen är helt färdig och när man får smutta på en gainomax.

Får se lite vad som händer ikväll, har hört att vissa kanske ska åka lite i backen, och blir det av så drar jag väl dit. Annars går det ju en sköön Beck som oxå är mysigt att titta på.

För övrigt så har det varit en sånn där skön solig dag och vår känslorna i kroppen kommer fram. Sol och värme är något man bara längtar efter och jag hoppas att allt snö och slask viker hädan fort!

Har oxå en resa som väntar vecka 20, och det ska bli så skönt o komma iväg precis innan sommaren sätter fart här hemma. Resmålet verkar bli Mallorca så det kan bli sweet!

Nu ska jag ta ett bad, trevlig kväll på er! Ciao Ciao!

Kommentarer
Postat av: victoria

vaa? ja har också fått böter på de sättet mn då sa dom att dom inte kunde hjälpa mig på nåt sätt..vilka opålitliga hycklare.

2009-03-15 @ 18:38:06
Postat av: strage

han sa att dom inte brukar göra så.. så ja hade tur.. beror säkert på vem man snackar med.. nu verkar det bli bio iaf.. det blir gött!

2009-03-15 @ 19:02:58
URL: http://jonasstragefors.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hallå där, ser att du har blogg.

Skönt att du kunde bli av med boten, de är duktiga med att ge dem här i Uppsala tycker jag. Inte lätt att hitta p-platser heller som är gratis:P



Men, vi ses!

/ Lovisa

2009-03-15 @ 20:13:15
URL: http://lovvan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0