Söndagen blir förhoppningsvis lugnare..

Ja dagen blev som tidigare skrivit full med diverse aktiviteter. Jobbet gick fort och vi hade bra med tryck i butiken. Timmarna bara schwishaade förbi. Efter det blev gick jag, bror och far på bandy matchen. Men tyvärr så gick det inte så bra för stackars sirius mot mästarna, men det var väl iofs inte helt oväntat. Sen så blev det innebandy i Alsike och det var en halvskum match med en bra o en helt värdelöjsen dommare. Helt sjukt alltså! Matchen slutade iaf 4-4 och det va kul att lira lite boll. Melodifestivalen tittade jag med ett trevligt gäng uppe hos lasse. Sen skulle han vidare för att sitta på jobbet hela natten, o ja är inte avis på han precis ikväll iaf, för jag hade somnat på dirr i telefonen. Men nattjobb brukar ju ge lite klirr i kassan så det är duktigt av han. Jag och sam åkte vidare till Valle en sväng där det hängde lite mysiga pojkar o flickor. Kul o snacka lite med Emma, Lovisa o Sofie en sväng, för det va ett tag sen! Det blev en rätt kort visit där uppe och nu har jag hamnat här hemma i en sköna sängen.

Imorn blire bort på mötet med några vänner och sen lite senare så ska ja hinna med ett tränings pass. Ska försöka ta det hyfsat lungt imorn då denna dagen har gjort att jag stupar om några sekunder, men det har vart en grymt bra lördag för övrigt!

Kan ju alltid hoppas på lika nice drömmar som förra natten, nu släcker jag, Salve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0