Sommartid..

Ja nu ska klockan ställas om, och det låter så sjukt gött med sommar tid! Ikväll har ja hängt med goa gänget Hanse, Benji o Nikula. Vi hängde hemma hos Hanse o hade en trevlig fotbolls kväll. Vi la även ut planer inför sommarens heta tripp som vi eventuellt ska göra, den kommer bli fet! Men först blire resan i maj med familjen och den kommer bli mysig den oxå! Detta blir en dyr vår/sommar med tanke på inköpen till lägenheten oxå! Det löser sej =) Jag var oxå hemma hos Mikk idag med Martina o Amanda nån timme. Så var det ju även jobb mellan 10-15.

Har inte skrivit så mkt i veckan och tiden räcker inte alltid till. Jag bowlade häromdan med Cagge och han fick sej en omgång =) Blir snart en retur hoppas jag då han kan försöka ta en revanch =)

Måste ta tag o byta bilden på bloggen nån dag, då ja inte har kvar kvasten på huvudet! Ska fixa det i veckan!

Imorn blire upp till möte är det tänkt. Sen har jag en del måsten som ska fixa med och jag hoppas det blir bra! Träning blir det oxå! Glöm inte att tugga gruset Hanse =) haha!

Puss o Natt!

Kommentarer
Postat av: Martina

haha kvasten på huvet! dina kommentarer gör ibland min gråa dag;)

2009-04-02 @ 20:47:44
URL: http://martinastragefors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0