Sara den rara..

Nu har ja precis kommit hem från Sara Fredriksson. Åkte dit lite senare på kvällen för att hälsa på bruningen som nyss vart i Egyptien, och det va trevligt. Vi kollade på en film och sen åkte ja vidare hem för att orka upp tidigt imorn bitti. Hanse och jag körde på som vanligt ikväll och vi har alltid lika trevligt!

Imorn blir det fiiint besök på frukosten och sen träning! Eftermiddagen och kvälllen blir nog tillsammans med Amanda och Martina, och jag hoppas vi blir klara i stort sett imorn!

På vägen hem i bilen så pratade ja med Lizz i luren en sväng och d va oxå trevligt. Det va ett tag sen man gjorde nått med henne, men vi kom på "den fyndiga anledningen" att jag och hon inte har lika mycket flex tid som många av våra andra vänner har, som umgås alla dagar och nätter =) Men det är soft när man väl hänger hehe! Det slutade med att ja stod 10 min i trappuppgången för ja ville inte väcka familjen när jag babblade i luren, och sen hamna jag här. Nu ska det sovas och jag säger go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0