Morn!

Ida fick ja vakna tidigt. Sov ute i bushen hos Sam och det va trevligt! Natti är i Spanien så jag får ta han om honom i några dagar =) Igår va vi ett gött gäng på Kenny Starfighter, och förväntningarna va inte så höga från min sida, då jag hade hört andra som sågade den, men den va väl rätt kul ibland =) Annars så va det jobb på dagen och träning där efter.

Jag och bror kommer flytta in i egen lägenhet framöver och det ska bli skoj, och framför allt gött med lite större ytor! Så 1 Juni har vi tillträde så nu äre bara att skaffa ihop prylar till lägenheten, och det är en hel del saker! Men det kommer bli riktigt bra!

Nu står jobb på schemat och jag är riktigt trött, men ja vaknar väl till så småning om! Ha en bra dag alles!

Kommentarer
Postat av: cag

vem bryr sig

2009-03-29 @ 00:17:59
URL: http://bascagge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0