Gunvald är kung..

Jag har precis kommit hem från lite mys hemma hos Lasse. Jag, Alex och Frank va där o hängde. Denna Beck som gick ikväll är en av dom bästa tycker jag, helt klart! Hanse valde att bädda in sej i sina myskläder och spändera kvällen i sitt egna krypin och titta på filmen där =) Annars har dagen varit härlig. Stack på möte med Hanseinho i morse och sedan var vi även och tränade ett långt pass på eftermiddan.

Igår så va det jobb och det gick bra. Kul att få slutföra jobb med en kund som man har haft inne tidigare i veckan! På kvällen så hängde vi ute i Storvreta och firade Mike på sin födelsedag. Jag och några grabbar köpte en het lampa från våla, som nog kan göra sej bra i hans nya boende framöver.

Ny vecka på gång som jag ser fram emot, för där kommer det nog hända en hel del intressanta och roliga ting!
Ciao Ciao!

Kommentarer
Postat av: chris

En intressant grej kanske är att ja piskar dig i bowling........

2009-03-23 @ 11:20:12
URL: http://bascagge.blogspot.com
Postat av: strage

än så länge har du inte gjort det.. o ja ska se till att det inte blir av häller =)

2009-03-23 @ 23:44:34
URL: http://jonasstragefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0