Sushi sushi..

Idag har jag ätit sushi för första gången i mitt liv. Ede fick välja lunch o hon tyckte att ja borde lära mej äta suchi, och det var för övrigt det ända hon kunde tänka sej äta oxå=) Så vi körde på det.. Blev faktiskt väldigt possitivt överraskad och jag kan tänka mej fler sånna luncher! Lärde mej oxå att sushi inte är en ful fisk som heter så, utan faktiskt är lax o räkor o sånt gott =)

Annars har vi lirat sing star och sjungit för kung och fosterland ikväll ett härligt gäng, och det va kul =)

I torsdas så va ja och ett annat glatt gäng nere i Gbg och tittade på Underoath när dom hade deras spelning i Trägår´n.. och det va en sjukt bra konsert! Hur mäktigt som hellst och se dom live! Även kul att se Intohimo spela som förband!

Helgen va lugn och skön med jobb och gött häng! Och imorn är jag ledig och ska ha en sköön dag med mkt sol  är det tänkt =) Nu ska ja sova! Natti!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Även jag blev positivt överraskad när jag åt sushi första gången. Är faktiskt en av mina favoriträtter. Havsmat is the shit! :)

2009-04-29 @ 21:29:27
URL: http://soddex.blogg.se/
Postat av: strage

ja håller med.. havsmat är gött!

2009-04-30 @ 08:56:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0