Full vecka, party kväll & vilo dag!

Ja denna veckan har ja haft så sjukt mkt o göra så det finns inte! I veckan så hade jag syrrans PA som jag hjälpte till med, och det gjorde att ja satt o redigerade till 03.00 tre nätter i rad. Då har jag även kört jobb och träning på dagarna så min kropp va helt mööör idag! I fredas så va det Uppsala Open i Allians och ja va dit o kika en sväng på mina vänner. As kalas körde ett lag o Hanse hade ett lag med sina bankir vänner! Dom gick för övrigt otippat in o vann hela tuneringen =)


Igår så jobbade jag på dagen och det gick bra. Sen träffa jag Hanse på stan och vi inhandlade lite kläder, som blev riktigt bra! Sen så fick jag fin besök av Mange och vi tog en fika på stan och gick sedan o glassade i det fina vår vädret.

Igår fyllde även min käre vän och partner Sam år och då hade vi fixat till en liten surprice för honom. Jag och Natti hade planerat lite i veckan och fixat ihop lite folk från hans närmaste umgänges krets. Sam och Natti hade varit i sthlm hela dagen och vi hade fixat så att alla vi gossar som skulle överrasska honom befann sig i deras hem när dom kom hem. Vi hade gömt våra bilar så att Sam inte skulle märka oss när han körde in på gården. Vi alla tog våra jackor och skor och gömde oss i deras sovrum. Till slut kom dom väl hem. Vi tänkte att Sam skulle ta o kliva in i sovrummet och kanske dra på sej lite mjukis kläder lr nått efter en hård dag när han väl steg in, men det gjorde han inte. Han satte sej vid datan utan att ana att vi satt 8 grabbar i hans sovrumm och drog på musik och körde lite egen solo sång. Vi fick stundtals bita oss i kläderna och hålla händerna för ansiktet då vi alla höll på att utbrista i skratt. Till slut efter 30 minuter då vi höll på o bli överhettade inne i rummet så fick hom sam att gå in i sovrummet o då när han öppnade dörren så skrek vi till så han höll på o få hjärt flimmer =) Sjukt kul att han inte anat något och grymt av Natti att hålla masken =) Vi hängde där på kvällen, käkade och spelade guitarr hero och kvällen blev riktigt lyckad!

Idag har ja bara tagit det lungt, förutom träningspasset då. Sovit flera timmar på dagen, fått min favvo rätt som mamma lagar och pratat med trevliga vänner. Ny vecka på g och den ser jag fram emot. Vädret ska vist va lika fint denna vecka så jag ska försöka va ute så mkt som möjligt när jag har tid. På tisdag ska jag in och kika på resor för v. 20 och kolla på vilka alternativ som verkar vettiga! Kommer bli så härligt o sticka iväg mitt i maj!

Nu ska ja äta lite och förhoppningsvis krypa ner i sängen i god tid ikväll. Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: victoria

kul att de blev lyckat för samuel:) vart köpte du kläder då haha lilla vänsterprasslare?

2009-04-06 @ 01:12:59
Postat av: strage

haha vänsterprasslare =) vi handlade några t-shirtar nu när det blivit så mysigt vårväder! Men shit.. vem skrev att han skulle lägga sej i tid ikväll va.. nu är kl. snart 01.30.. jag är sämst! =)

2009-04-06 @ 01:27:25
URL: http://jonasstragefors.blogg.se/
Postat av: Cag

jag säger det igen..VEM BRYR SIG! ;-)

2009-04-06 @ 10:38:16
URL: http://bascagge.blogspot.com
Postat av: strage

Cagge din åsikt är inte så viktig här bara så du vet =)utmana mej på en ny match ist så ska ja sätta dej på plats!

2009-04-06 @ 21:27:44
URL: http://jonasstragefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0